Často kladené otázky

Na tejto stránke sme sa snažili spísať všetky najčastejšie otázky našich zákazníkov, ktoré ich zaujímajú a s ktorými sa na nás najčastejšie obracajú. Dozviete sa všetko dôležité ešte pred tým ako sa rozhodnete nakúpiť na Tentation.sk. Okrem iného aj ako vybrať správnu veľkosť, aké sú možnosti platby, kedy k Vám dorazí objednaný tovar, alebo aj to aký je postup pri reklamácii zakúpeného tovaru.

Aj keď sme sa snažili odpovedať na čo najviac prípadných otázok, môže sa samozrejme stať, že Vás napadne iná otázka, ktorá je pre Vás dôležitá, alebo je pred nákupom ešte niečo podstatné, čo by ste potrebovali ozrejmiť. V takom prípade sa neváhajte na nás obrátiť, môžete nás kontaktovať a my Vám veľmi radi odpovieme na všetky Vaše otázky. Chceme totiž, aby ste ešte pred samotným nákupom mali vo všetkom jasno a mali ste maximálnu istotu, že ste svoju dôveru vložili do tých správnych rúk.

Keďže nakupujete z pohodlia domova a nemáte možnosť si tovar chytiť, vyskúšať a zvážiť jeho kvality snažíme sa tovar vždy detailne popísať. Popiskom venujeme množstvo času, ale uvedomujeme si, že aj pri našej najlepšej snahe nemusíme vždy v popise spomenúť všetko čo Vás zaujíma. Preto ak máte nejaké otázky či už na tovar alebo samotný spôsob nákupu, pýtajte sa, veríme že každá položená otázka je dôležitá. Je našou snahou byť Vám maximálne nápomocní preto sme pripravení odpovedať na všetky Vaše otázky v čo najkratšom možnom čase, aby pre Vás nakupovanie bolo príjemné a pohodlné.

Ako postupovať pri nákupe tovaru na Tentation.sk?

Jednou z najdôležitejších vecí, ktoré by Vám pri nakupovaní u nás mali byť úplne jasné je spôsob, akým máte uskutočniť samotnú objednávku tovaru. V každom eshope to funguje trochu inak, preto je dôležité zodpovedať si na úvod túto základnú otázku. Nakupovanie u nás sme sa snažili urobiť čo najviac jednoduché a intuitívne, aby Vám nespôsobovalo zbytočné vrásky na čele. Tovar sme rozčlenili do niekoľkých prehľadných kategórii. Vyberte si z našej ponuky tovar o ktorý máte záujem. V detaile zvoľte všetky voliteľné parametre napr. farbu, veľkosť a stlačte tlačidlo "DO KOŠÍKA" tým tovar automaticky vložíte do košíka. Následne môžete pokračovať ďalej v nákupe, alebo môžete rovno dokončiť objednávku a to kliknutím na ikonu košíka v pravom hornom rohu. Aby ste tovar objednali je potrebné aby ste postupne vyplnili všetky potrebné údaje na doručenie ako napr. spôsob dopravy, spôsob platby, adresu doručenia a pod. Na záver stlačíte tlačidlo "ODOSLAŤ OBJEDNÁVKU S POVINNOSŤOU PLATBY" tým tovar objednáte a Vaša objednávka bude zaznamenaná do nášho systému. Následne na Váš e-mail obdržíte potvrdzujúcu správu o vytvorení a zaznamenaní objednávky u nás v eshope. Presný a detailný popis ako postupovať pri výbere tovaru a samotnom nákupe spolu s podrobnými obrázkami sme pre Vás pripravili v časti "ako nakupovať"

Ako zistím a vyberiem správnu veľkosť tovaru?

Aj na toto sme mysleli pri vytváraní nášho eshopu. Nechceli sme aby ste museli veľkostné tabuľky na stránke hľadať. Navyše si na základe dlhoročných skúsenosti uvedomujeme, že každý výrobca má trochu odlišné číslovanie tovaru a rozmery pri jednotlivých veľkostiach sa líšia. Preto sú univerzálne tabuľky často zavádzajúce a nepresné. Na základe toho sme sa rozhodli, vložiť veľkostnú tabuľku priamo ku každému tovaru samostatne. Takže prehľadnú tabuľku s dostupnými veľkosťami a ich rozmermi nájdete v dolnej časti popisu tovaru. V prípade bižutérie alebo kabelky si tak budete vedieť predstaviť približnú veľkosť tovaru /napr. po kadiaľ vám bude siahať náhrdelník/. V prípade oblečenia stačí ak sa zmeriate a namerané údaje porovnáte s údajmi v tabuľke. Veľkosť tovaru ktorá sa najviac približuje Vaším mieram bude tou pravou veľkosťou pre Vás. Ak si však aj napriek tomu nebudete istí správnou veľkosťou, môžete nás kontaktovať. Radi s Vami všetko preberieme a poradíme vhodnú veľkosť pre Vás.

Ako môžem zaplatiť za objednaný tovar?

Ešte donedávna sme naším zákazníkom umožňovali zaplatiť za tovar dvomi spôsobmi a to formou dobierky kedy zákazník za tovar platí až pri jeho vyzdvihnutí a formou prevodu či priamej platby na účet ešte pred odoslaním tovaru. Nakoľko máme za posledné obdobie veľmi zlé skúsenosti s dobierkou rozhodli sme sa ju dočasne zrušiť. Urobili sme tak preto lebo sa nám kopilo množstvo neprevzatých a nevyplatených zásielok. Dostalo sa to už do neúnosnej miery, ktorú sme sa rozhodli riešiť zrušením tejto formy platby. Veríme, že pochopíte naše dôvody. Zároveň Vás týmto žiadame, aby ste to akceptovali a nežiadali nás o výnimky na základe ktorých by ste tovar uhradili dobierkou.

Za Vašu objednávku môžete zaplatiť bankovým prevodom na náš účet vo VÚB banke č. ú. 2816894958/0200 alebo priamim vkladom na účet.V prípade že máte inú banku môže proces platby trvať niekoľko dní. Ak chcete platbu a samotné vybavovanie objednávky urýchliť, zašlite nám na náš email potvrdenku o odoslaní platby a po jej preverení začneme vybavovať objednávku ešte pred tým ako peniaze dorazia na náš účet. Môžete tak získať k dobru 1-2 dní.

Po prijatí platby na náš účet, pracujeme na vybavovaní Vašej objednávky. Ak ste si objednali tovar, ktorý máme skladom zásielku pripravíme a rovno ju expedujeme k Vám. Ak ste si u nás objednali tovar, ktorý je potrebné objednať od dodávateľa, tovar Vám po obdržaní platby objednáme a po jeho obdržaní expedujeme k Vám.

Čo znamená že je tovar na objednávku?

Máme možnosť ponúknuť Vám množstvo tovaru ale nie je v našich silách ani priestorových možnostiach držať všetok tovar skladom. Z toho dôvodu máme na eshope v ponuke aj tovar ktorý je na objednávku. Tovar s takýmto označením nemáme skladom, ale je potrebné ho objednať. Pri každom tovare na objednávku máte tiež uvedenú približnú dobu dodania tovaru napr. NA OBJEDNÁVKU -doba dodania cca 5-14 pracovných dní. Tovar objednávame až po tom ako od Vás obdržíme platbu za tovar.

Ako zistím či je tovar skladom alebo na objednávku?

Dostupnosť tovaru je uvedená pri každom tovare. Dostupnosť môžete vidieť už v samotnom prehľade produktov v kategórii, ako aj v detaile každého produktu. Tu nájdete informácie o dostupnosti tovaru na pravej strane vedľa náhľadového obrázka hneď v prvom riadku. V prípade, že tovar má viacero variant napr. sukňa vo viacerých farbách a veľkostiach informáciu o dostupnosti danej sukne v požadovanej farbe a veľkosti zistíte po tom, ako si navolíte potrebné parametre.

Dostupnosť tovaru je aj farebne odlíšená. Tovar skladom alebo na objednávku sa zobrazuje zelenou farbou, zatiaľ čo tovar, ktorý je nedostupný sa zobrazuje červenou farbou ako vypredaný.

Kedy môžem očakávať doručenie mojej objednávky?

Pri každom tovare máte uvedené či je skladom, alebo je na objednávku. V prípade tovaru, ktorý máme skladom tento expedujeme v priebehu 24 hodín od prijatia platby na náš účet. V prípade tovaru ktorý má označenie že je na objednávku, tento je potrebné objednať od nášho externého dodávateľa. Tovar od dodávateľa objednávame až po tom ako obdržíme platbu za objednávku na našom účte. Približná doba dodania je uvedená pri každom tovare. To tom ako tovar obdržíme od dodávateľa expedujeme ho na Vami uvedenú adresu, spôsobom dodania aký ste si zvolili /pošta, kuriér/. Slovenská pošta ako aj poštový kuriér doručia Vašu zásielku do 24 hodín od podania zásielky. V prípade že tovar, z akéhokoľvek dôvodu nie je skladom, alebo nie je dostupný u dodávateľa informujeme o tom zákazníka a navrhneme možné spôsoby riešenia vrátane náhradného termínu dodania.

Akú formu dopravy mám na výber pre doručenie mojej objednávky?

Na výber máte dve formy dopravy.

Zásielku posielame prostredníctvom Slovenskej pošty- v takom prípade ide zásielka vždy prvou triedou, teda doručená by mala byť na druhý deň po podaní zásielky na pošte, ak nenastanú nejaké neočakávané udalosti na strane Slovenskej pošty. Pohyb zásielky môžete sledovať on-line na stránkach Slovenskej pošty.

Druhou formou dopravy ktorú máte na výber je zaslanie objednávky Poštovým kuriérom. Aj v tomto prípade by mala byť zásielka doručená na druhý deň po odovzdaní zásielky na prepravu, ak nenastanú nejaké neočakávané udalosti zo strany špedičnej firmy. Pohyb zásielky môžete sledovať on-line na stránkach Poštového kuriéra. Doručovateľ Vás bude kontaktovať a dohodne s Vami detaily o doručení zásielky.

Je možné zaslať tovar aj do zahraničia?

Samozrejme, že áno v tom nie je žiaden problém. Zasielanie tovaru do Českej republiky je už nastavené priamo v eshope. V prípade že chcete poslať tovar do nejakého iného štátu napíšte nám. Dodanie ako aj cenu prepravy dohodneme individuálne.

Budú k zásielke priložené aj všetky potrebné doklady?

Áno k zásielke vždy prikladáme všetky doklady od výrobcu ak nejaké výrobca poskytuje, a tiež faktúru ktorá je daňovým dokladom o zaplatení a zároveň dodacím aj záručným listom. Ďalšie doplňujúce informácie nájdete aj v obchodných podmienkach.

Môžem zakúpený tovar vrátiť alebo vymeniť za iný?

Obdržali ste zásielku s tovarom ktorý ste si objednali na Tentation.sk ale nesedí Vám veľkosť, alebo s ním proste z akéhokoľvek dôvodu nie ste spokojní? Verte, že sme sa snažili vybaviť Vašu objednávku najlepšie ako sme vedeli a že nás vzniknutá situácia veľmi mrzí. Vieme aké je nepríjemné keď si objednáte tovar a po obdržaní zásielky z nej nemáte radosť. Je našou snahou hlavne spokojnosť našich zákazníkov.

Každý náš zákazník má právo na vrátenie tovaru a to bez udania dôvodu do 14 dní od jeho doručenia.

Formulár na odstúpenie od zmluvy nájdete tu

 

Tento web používa súbory cookie. Ďalším prechádzaním tohto webu vyjadrujete súhlas s ich používaním.